طراحی مدل مدیریت رسانه‌ای تأثیرات فرهنگی و اجتماعی سلبریتی ها

طراحی مدل مدیریت رسانه‌ای تأثیرات فرهنگی و اجتماعی سلبریتی ها
چکیده مقاله :               آنچه امروز در فضای رسانه‌ای حاکم بر جوامع دیده می‌شود، پیدایش چهره‌های فعال در عرصه رسانه برای کسب شهرت و جذب هوادار با بهره‌گیری از انواع فعالیت‌های متمایز و خاص است، به‌طوری‌که جامعه را به خود جذب کنند. در این میان، چهره‌های دارای شهرت زیاد و فراگیری بیشتر در میان اقشار مختلف جامعه، در رویدادهای گوناگون سیاسی و اجتماعی اظهارنظر می‌کنند و حتی فعالیت‌های نیکوکارانه انجام …
ادامه مطلب

کنکاشی بر مفهوم ذائقه فرهنگی و کارکردهای آن

کنکاشی بر مفهوم ذائقه فرهنگی و کارکردهای آن
چکیده مقاله :            همواره فعالیتهای فرهنگی و رسانه ای در سطح جامعه به لحاظ استقبال مخاطب و تأثیر گذاری بر آن، در یک طیف گسترده پراکنده بوده است که از جمله عوامل اصلی این رخداد را می توان در تفاوت فعالیتهای فرهنگی و رسانه ای از حیث نوع و میزان توجه به ذائقه فرهنگی مخاطب دانست. اهمیت بازشناسی مفهوم ذائقه فرهنگی و کارکردهای آن در اجرای فعالیتهای فرهنگی و …
ادامه مطلب

تحلیل اثربخشی فعالیت‌های فرهنگی

تحلیل اثربخشی فعالیت‌های فرهنگی
چکیده مقاله :               بدون تردید هر سازمان یا نهاد فرهنگی با اجرای مجموعه‌ای از برنامه‌ها به‌دنبال دستیابی به مجموعه‌ای از اهداف مشخص است که یا از وظایف ذاتی آن نهاد سرچشمه گرفته یا در راستای اهداف کلان و چشم‌اندازهای آن سازمان است. اما نکته مهم آن است که اصل وجودی هر نهاد فرهنگی، صرفاً اجرای مجموعه‌ای از فعالیت‌های فرهنگی نیست، بلکه مقصود اصلی، دست‌یابی به مجموعه‌ای از اهداف فرهنگی …
ادامه مطلب

@Aseman_Mag

ما را دنبال کنید